środa, 23 września 2015

Powrót?

A CZEMU BY NIE?

Hej, misiaczki! Pamiętacie mnie jeszcze?
Miałam wstawić rozdział w wakacje, ale miałam z nim tyci problem. Otóż... zaczynałam go od nowa sześć razy. Sześć  wersji, kompletnie różnych, i żadna z nich mi nie pasowała. Aż wreszcie ostatnio dostałam olśnienia i BAM - rozdział gotowy i wysłany do nowej bety! 

Wstawienie go to teraz pewnie kwestia dni, wszystko zależy od Tenebris i od tego, jak szybko będzie mogła przejrzeć moje wypociny. XD 

Z tego, co zauważyłam, blog został usunięty z niektórych wpisów, a co się z tym wiąże - muszę reklamować go jeszcze raz. Myślę, że zabiorę się za to ostro już w weekend. A do tego czasu chciałabym wiedzieć, ilu z was wciąż tu jeszcze jest. Jeden czytelnik? Dwóch? A może już wszyscy się wykruszyliście? 

Bardzo byłoby miło, gdybyście zostawili po sobie ślad w postaci komentarza, nawet takiego króciutkiego typu "ja tu jestem!" :D

Elise/Karolina. 

3 komentarze:

  1. Ja oczywiście jestem i przez kilka miesięcy czekałam na kolejny rozdział, a jak będzie trzeba to poczekam dłużej ♥ Dla Ciebie wszystko c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej też byłam, nie wiem czy komentowałam (sporo blogów czytam ) ale czekałam! I się doczekałam :* Poczekam nawet dłużej, więc jest ok ;)

    {Mogłaś mnie wcześniej znać jako ♥TRUskawka ♥}

    [Blog do ewentualnego spamu- www.natalkatoja.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nadal tu jestem i byłabym naprawdę rada, gdybyś reaktywowała bloga c:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole